Kaikille loistava asiakaskokemus 

Asiakaskäyttäytyminen on muuttunut pysyvästi, eikä pelkkä perinteinen asiakaspalvelu ei riitä nykyasiakkaille. Myynti on jakautunut myymälöihin ja verkkoon, joten asiakkaat ovat muuttuneet hybridiasiakkaiksi. Yhä useammin myymälään sisään astuva asiakas on jo käyttänyt yrityksen verkkopalvelua, kuten esimerkiksi hintavertailun tai tietyn tuotteen saatavuuden vuoksi. 

Verkossa voit palvella asiakkaitasi virtuaalisesti, jopa useita samanaikaisesti, joten se on jopa perinteistä asiakaspalvelua tehokkaampaa ja vapaampaa. Palvelun täytyy olla 2010-luvulla välitöntä ja sen tulee tapahtua asiakkaan ehdoilla, joten asiakas vaatii palvelua milloin tahansa, missä tahansa. Tällöin myymälän aukioloajat ja sijainnit jäävät pienemmälle ja itsepalvelu, sekä verkkopalvelut yleistyvät entisestään. 

Mitä kaikkea tapahtuu ennen siirtymistä kassalle?

En tarvitse apua, ihan katselen vain, kiitos kuitenkin! Näin saattaa joku joskus olla vastannut, kun kivijalkamyymälän myyjä on tarjonnut apua. Muutama rohkea on kuitenkin maininnut, mitä on etsimässä ja näin myyntiprosessi on voinut alkaa. Suomalainen asiakas haluaa kartoittaa itse. Myynnillisesti myyjä ei voi tällä tavoin vaikuttaa asiakkaan ostopäätökseen itse, vaan joutuu odottamaan asiakkaan lähestymistä tai palaamista myymälään kun ostopäätös on tehty.

Miten tuo ostopäätös on asiakkaalle syntynyt ja miten siihen voi vaikuttaa? Nyt voit vaikuttaa asiakkaaseen oikeaan aikaan ja ohjata hänet asiakkaaksesi, ilman asiakaspalvelijan läsnäoloa.

Markkinoinnista myynniksi!

Ohjaa asiakkaat verkosta myymälääsi tai lisää verkkokauppasi myyntiä. Markkinointiominaisuudet luovat verkkotyökalusta oivan apuvälineen myynnin lisäämiseen. Voit myös lisätä merkittävästä markkinointikampanjoiden tuomaa mitattavissa olevaa myyntiä klikkauksista kaupaksi. Saattamalla asiakas mainoksestasi ostoskoriisi tai myymälääsi, yrityksesi markkinointibudjetti on käytetty entistä tehokkaammin. 

Asiakascaset

Verkkoviestintätyökalu on markkinoiden monipuolisin apu asiakaspalveluun, asiakkaiden tuntemiseen, markkinointiin ja myyntiin. Näissä Giosgin asiakascaseissa tarkastellaan miten asiakas hyötyi ottamalla käyttöön oikeanlaisen palvelun heidän yritykselleen ja heidän asiakkailleen. Tekstit ovat englanniksi.

Mihin kaikkeen verkkotyökalua voi hyödyntää?

Palvelu koostuu useista eri ominaisuuksista, joita hyödynnetään asiakkaan tarpeiden mukaan. Yhdessä kanssamme löydät oikean ratkaisun yrityksesi palvelun kehittämiseen ja myynnin kasvattamiseen. Valjasta verkon voima käyttöösi!

Tavoita uusi asiakaskunta

Tunnista verkkosivusi täysin uudet kävijät ja tarjoa heille sitä mitä he etsivät, helpommin ja paremmin kuin kilpailijat. Verkkoviestintä on eniten kasvava viestintämuoto yritysten ja asiakkaiden välilllä.

Monipuolista asiakaspalvelusi

Asiakkaat viettävät työ- ja vapaa-aikaansa verkossa, joten palvele asiakkaita siellä missä he ovat. Useat asiakkaat hyödyntävät enemmän kuin yhtä kanavaa asioidensa hoitoon.

Vaikuta asiakkaan ostopäätökseen

Asiakas kilpailuttaa ja etsii tarvitsemansa palvelut, hinnat ja niitä tarjoavat yritykset entistä enemmän verkossa. Vaikuta asiakkaan päätökseen ja tarjoa heille sitä mitä he etsivät.

Pidennä asiakaspalveluaikaasi

Tiedätkö milloin asiakkaasi vierailevat nettisivuillanne ja milloin he vertailevat palveluntarjoajia? Verkkoviestintä on kustannustehokas tapa pidentää asiakaspalvelua.

Ohjaa asiakkaat verkosta myymälääsi

Verkkoviestintätyökalun avulla voit monella tavalla ohjata asiakkaita verkosta myymälääsi, jolloin asiakas on askelta lähempänä siirtymistä asiakkaaksenne.

Kasvata verkkoasiakkaasi ostoskoria

Vähemmän puoliksi täytetyt ostoskoreja ja enemmän lisämyyntiä. Verkkokaupan myyntiä voidaan helpottaa ja tehostaa ottamalla käyttöön verkkotyökalu. 

Kerää myyntiliidejä ja yhteydenottoja

Keräämällä yhteydenottoja oikeaan aikaan saat enemmän tuloksia aikaan. Lisäksi verkkotyönkalun avulla kannustat asiakasta ottamaan yhteyttä.

Paranna asiakastyytyväisyyttä -ja kokemusta

Useimmiten tyytyväinen asiakas ostaa muita enemmän, asiakassuhde on keskimääräistä pidempi ja hän jopa suosittelee palveluitasi. Paranna kilpailukykyäsi.

Tunnista oikeanlaiset asiakkaat yrityksellesi

Kerro minkälaisia asiakkaita etsit, niin verkkotyökalu tunnistaa nämä asiakkaat ja kerää enemmän yhteydenottoja, palvelee entistä paremmin tai houkuttelee ostavaksi asiakkaaksi.

Muunna klikkaukset myynniksi

Verkon kautta markkinointi ja näkyvyys on helposti kohdistettavissa, mutta verkkotyökalu parantaa konversiota klikkauksista oikeaksi myynniksi.

Tehosta ja mittaa markkinointikampanjasi toimivuutta 

Verkkoa voidaan hyödyntää sekä myymälä- että verkkokauppamyynnin kasvattamiseen, myös kampanjaluonteisesti. Mitattavissa olevat tulokset kertovat markkinoinnin todellisen konversion.

Tunne asiakkaasi ja kehitä asiakassuhteita

Tuntemalla asiakkaasi paremmin voit tarjota heille oikeanlaisia palveluita ja jopa ennakoida tuttuja kaavoja asiakaskäyttäytymisessä myynnin tehostamiseksi sekä asiakassuhteiden lujittamiseksi.

Tilaa veloitukseton kokeilujakso yrityksellesi käyttöön ilman sitoutumista!

Nimi 
Sähköposti 
verkkotunnus 
asiakaspalvelijoiden määrä